.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعويق سفر رئیس جمهور به گيلان، ناتواني در رفع مشكلات كارگران است!
دبير مجمع نيروهاي خط امام گيلان گفت: دولت نهم با اينكه در مورد مسايل اقتصادي و رفع مشكلات كارگران وعده‌‏هاي بسياري داده بود, اما متاسفانه نه تنها تاكنون آن وعده‌‏ها تحقق ...

دبير مجمع نيروهاي خط امام (ره) شاخه گيلان، گفت: دولت نهم با اينكه در مورد مسايل اقتصادي و رفع مشكلات كارگران وعده‌‏هاي بسياري داده بود,
اما متاسفانه نه تنها تاكنون آن وعده‌‏ها تحقق نيافته بلكه روز به روز بر مشكلات افزوده شده‌‏است.

" اسحاق راستي", گفت‌‏: بسياري از كالاهاي اساسي مردم نظير نان، بدون سر و صداي آقايان و اعلام در رسانه‌‏ها گران مي‌‏شود، هزاران كارگر كارخانجات توليدي و صنعتي استان در بلاتكليفي به سر مي‌‏برند و مسوولان كشور و استان با وعده‌‏هاي خودشان تاكنون مشكلات اين قشر را حل نكرده‌‏اند و روزبه‌‏روز بر تعداد كارخانجات تعطيل شده و كارگران بيكار شده اضافه مي‌‏شود.

وي تصريح كرد‌‏: به نظر مي‌‏رسد يكي از دلايل تعويق سفر احمدي‌‏نژاد به گيلان، ناتواني در رفع مشكلات كارگران است، زيرا كارگران بارها در تجمعات و اعتراضات خود اعلام كرده‌‏اند كه در صورت حضور رييس‌‏جمهور در استان گيلان، صداي اعتراض خود را به او خواهند رساند، به همين جهت مسوولان استان گيلان دچار دغدغه و نگراني هستند و بارها در جلساتي با نمايندگان كارگران خواسته‌‏اند آنان را قانع كنند.

راستي اذعان كرد‌‏: كارگران و نمايندگان آنان آنقدر از مسوولين دولت نهم و استان گيلان شعار و وعده‌‏هاي بدون عمل شنيده‌‏اند كه زير بار چنين وعده‌‏هايي نمي‌‏روند.

دبير مجمع نيروهاي خط امام (ره ) شاخه گيلان ادامه داد: به هر حال استان گيلان يكي از استانهايي است كه مشكلات صنعت و كارگري درآن فراوان ديده مي‌‏شود و اغلب هفته‌‏ها و يا روزها اين كارگران با تشكيل اجتماعات, بستن جاده‌‏ها و يا نوشتن نامه‌‏ به مسوولين، خواستار جلب توجه مسوولين جهت رفع مشكلاتشان هستند.
ر
استي در پايان گفت‌‏: به نظر مي‌‏رسد يكي از راههاي بر طرف شدن اين مشكلات، استفاده دولت از كارشناسان زبده در اين خصوص است، زيرا در ماههاي اخير مشاهده نموديم كه دولت نهم با بعضي از برنامه هاي احساسي نظير زياد شدن دستمزد، روندي را اتخاذ كرده كه به اخراج هزاران كارگرمنجر شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.